> Reviews > WordPress Voor Dummie’s Review & Ervaringen Zelf Je Website Bouwen?

WordPress Voor Dummie’s Review & Ervaringen Zelf Je Website Bouwen?

WordPress Voor Dummie’s Review & Ervaringen. Je wilt met WordPress aan de slag. Maar waar moet je allemaal op letten? Hoe maak je op een eenvoudige manier een blog door-middel van WordPress? In dit artikel gaan we met je behandelen wat de inhoud van WordPress voor dummie’s is. Je gaat ontdekken hoe je op een eenvoudige en leuke manier met WordPress aan de slag kunt gaan. Wil je alvast bekijken hoe het boek eruit ziet? Klik dan snel hieronder om naar de website te gaan.

JA Ik Wil Alvast Bekijken Hoe Het E-book WordPress Voor Dummie’s Eruit Ziet En Klik Hier Om Naar Het E-book Te Gaan.

affiliate marketing revolutie

WordPress Voor Dummie’s Review & Ervaringen

Het lijkt misschien heel erg moeilijk om met WordPress je eigen website in elkaar te zetten. Maar eigenlijk is dit niet het geval. Er zijn duizenden handleidingen op het internet te vinden die je uitleggen hoe je met WordPress aan de slag moet gaan. Maar zijn deze handleidingen wel allemaal even duidelijk? Je kunt bijvoorbeeld kiezen uit een e-book zoals WordPress voor dummie’s of een videocursus. Denk dan bijvoorbeeld aan de Affiliate Marketing

Revolutie van Jacko Meijaard Soms is het vrij lastig om een keuze te maken omdat er zoveel te vinden is op het internet. We raden je aan om deze review eens goed door te nemen en dan voor jezelf een goed besluit te nemen wat je het beste kunt aanschaffen. Mocht je vragen hebben, reageer dan zeker even onder dit artikel. We helpen je graag verder.

WordPress Voor Dummie's Review & Ervaringen

Wat Is WordPress Voor Dummie’s?

WordPress Voor Dummie’s is een handleiding die je in boekvorm of als e-book kunt aanschaffen. Het boek geeft je tips en adviezen om met WordPress aan de slag te kunnen. Na het lezen van het boek zou je de basisprincipes van WordPress moeten kennen. Het moet dus na het lezen van het boek mogelijk zijn om zelfstandig een website te kunnen bouwen. Zie je het trouwens niet zo zitten om een boek te gaan doorlezen? Heb je liever een handleiding waarin je alles word uitgelegd in video’s? Bekijk dan ook eens de Affiliate Marketing Revolutie. Met deze cursus leer

je hoe je door-middel van affiliate marketing een winstgevende website kunt bouwen met WordPress. Uiteraard komen al de stappen die je leert in het e-book WordPress voor Dummie’s ook aan bod in deze cursus. (misschien nog wel veel uitgebreider) Klik hieronder op de link als je meer informatie over deze cursus wenst te ontvangen.

JA Ik Start Liever Met Een Videocursus En Bekijk Hier Wat Er Allemaal Mogelijk Is Met De Affiliate Marketing Revolutie Van Jacko Meijaard. (KLIK HIER)

Voor Wie Is WordPress Voor Dummie’s Geschikt?

De cursus/ het boek is geschikt voor bijvoorbeeld startende ondernemers. Ben je geen ondernemer? En wil je toch leren hoe je door-middel van WordPress een mooie website kunt maken? Dan is WordPress voor Dummie’s ook voor jou geschikt. Het is trouwens helemaal niet zo moeilijk om een WordPress website te bouwen hoor. Je kunt bijvoorbeeld via YouTube een hele hoop filmpjes vinden die je uitleggen hoe je een WordPress eenvoudig kunt opzetten.

Uiteraard begrijpen we ook dat je misschien op zoek bent naar een handige totaal handleiding waarin alles stap voor stap word uitgelegd. Dan kan je uiteraard gaan voor WordPress voor Dummie’s of de videocursus van de Affiliate Marketing Revolutie. (Bekijk voor de Affiliate Marketing Revolutie eens onze video op de homepage) Veel succes!

Wat Word Er In WordPress Voor Dummie’s Behandeld?

Eigenlijk alles! Het boek bestaat uit maar liefst 15 hoofdstukken waarin uitgelegd word hoe je op een eenvoudige manier aan de slag kunt gaan met WordPress. We zullen je onderstaand een overzichtje geven van de hoofdstukken die behandel worden. (Wel zo handig toch) Dan weet je precies waar je aan toe bent voordat je besluit om het e-book ook echt te kopen. Onderstaand hebben we een lijstje gemaakt met alle hoofdstukken die behandeld worden.

1. Inleiding in WordPress
  2. De beginselen van het bloggen met WordPress
  3. Aan de slag met WordPress
  4. Je blog schrijven en beheren
  5. Je blog verfraaien met thema’s widgets en upgrades
  6. Een basiskamp voor je blog bouwen
  7. Het Dashboard van WordPress.org
  8. Een blogroutine invoeren
  9. Mediabeheer afbeeldingen, audio en video
  10. Plugins optimaal inzetten (Tip: gebruik niet teveel plugins)
  11. WordPress thema’s zoeken en instellen
  12. Thema’s en sjablonen begrijpen
  13. WordPress thema´s aanpassen
  14. Tien populaire plugins
  15. 10 gratis WordPress thema´s
Wat Is Onze Algehele Indruk Van WordPress Voor Dummie´s?

Op zich is het best een handig boek voor de beginnende WordPress gebruiker. Wel vinden we dat er echt een hoop niet word behandeld in het boek. Een belangrijk onderdeel van een goed functionerende website is toch wel het onderdeel S.E.O. Hier word in het boek niet over gepraat. Wij vinden dus dat er nogal wat ontbreekt aan het boek WordPress voor Dummie’s. We willen uiteraard niet het hele boek afkraken, want de inhoud die behandeld word in

het boek is gewoon goed. We missen alleen wel een hoop wat van belang is voor een succesvolle website. In de video cursus van de Affiliate Marketing Revolutie komen de belangrijkste punten van S.E.O wel aan bod. Misschien is het toch wel handig om ook even naar de videocursus van Jacko Meijaard te kijken. (Check de link hieronder)

NATUURLIJK:=> Ik Wil Hier De Videocursus Van Jacko Meijaard Bekijken En Wil Ontdekken Hoe Je Een Winstgevende Website Kunt Bouwen (KLIK HIER)

Klantenervaringen Van WordPress Voor Dummie’s

Natuurlijk is het altijd belangrijk dat je wat klantenervaringen van andere kopers van het e-book kunt doornemen. Heb je trouwens zelf het boek gekocht? En wil je hier een ervaring over kwijt? Laat dan zeker eens een reactie voor ons achter. Dit kan namelijk een hulp zijn voor aankomende kopers die geïnteresseerd zijn in het boek WordPress voor Dummie’s. Onderstaand hebben we wat reviews gevonden van het boek waar we het vandaag over hebben.

WordPress voor Dummie's ervaringen Uiteraard kan je via de website zelf ook nog een hoop terug vinden aan reviews van klanten die het boek al hebben aangeschaft. (Uiteraard helpt je dit enorm bij het maken van je keuze) Mocht je nog dingen missen in deze review? Laat dan zeker even een reactie achter. Wij kunnen er dan voor zorgen dat de review nog completer word.

Wat Kost WordPress Voor Dummie’s?

Het is uiteraard ook wel handig dat je weet wat je kwijt bent voor WordPress voor Dummie’s Op zich valt de prijs enorm mee. Je betaalt voor het e-book slechts: €23,99 en voor de papieren versie dus het gewone boek betaal je slechts: € 29,99. Je hebt dus voor een redelijk bedrag een goed boek over WordPress in huis. Zoals we al aangaven vinden we het boek goed maar er missen wel een aantal punten die helemaal niet besproken worden.

Conclusie + Kortingslink WordPress Voor Dummie’s Review & Ervaringen

We gaven al een aantal keer eerder aan dat WordPress voor Dummie’s een goed boek is voor de beginnende WordPress website bouwer. Zie het dus meer als een extra aanvulling om WordPress nog beter te gaan begrijpen. Er zijn namelijk ook zat cursussen te vinden die veel breder en duidelijker uitleggen wat je met WordPress allemaal kunt. We zullen onderaan dit artikel dus ook een linkje toevoegen naar het boek en naar de videocursus waar we het

eerder in dit artikel met je over gehad hebben. Bekijk dus even goed wat het beste bij je past en baseer daar je keuze op. Mocht je verder nog vragen hebben, reageer dan even onder dit artikel. Wil je NU aan de slag met het bouwen van je eigen WordPress website? KLIK DAN NU HIERONDER.

Ja Ik Wil Naar WordPress Voor Dummie’s

Nee Ik Ga Liever Naar De Videocursus.